CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

lördag 14 mars 2009

I survived.

Trots både promenix, jobb och promenix hem så överlevde jag dagen med stort D. Det var fasen inte illa. Jag är rätt stolt över mig själv.

Vårkänslorna håller i sig idag med, jag gick upp 05.45 (nej, inte frivilligt) och det var ljust ute! Livet blir lite lättare då, eller snarare, ganska mycket lättare. Teoretiskt sett så skulle jag faktiskt kunna ta med Villevalle på en tidig sväng runt strandpromenaden, praktiskt sett så går det dock inte. För jag orkar fasen inte det. Det är morgon, tidig morgon. Dessutom, lördagsmorgon.

2 kommentarer:

Kraxarna sa...

Jaaa hon är riktigt snygg den pippin! Hon är grå skuggvinge http://www.undulatportalen.se/skuggvingar.html

Anonym sa...

Vilken härlig bloggdesign :D

Visst känns det lite lättare nu när "vi går mot ljusare tider"... (Måste få lite vuxenpoäng på det uttrycket ;)) La faktiskt nyss märke till att det är ljust tidigt på morgonen :D Skööönt! Nu ska bara värmen komma också :)