CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

lördag 21 februari 2009

Toalettdykare.

Vilhelm har snappat upp att man kan lyfta på toalettlocket, och sedan smälla ner det igen. Och trycka på spolknappen. För en stund sedan hörde jag ett illvrål ifrån badrummet, skyndade dit. Ungen har satt ena handen på toalettringen, smällt ner locket med andra handen och står och håller ner locket för allt vad han är värd samtidigt som han storgråter för att den första handen kläms. Jag ska ju inte säga att han är dum, men... Ja.

Nu väntar jag ivrigt på att hitta nappar, underkläder, katter och konservöppnare slängda i toaletten.

3 kommentarer:

Samekissen sa...

Åhhh men liten då förlåt men jag fnissade gott :)

Jag skaffade mig en PT sa...

Och mobiltelefoner...

Anonym sa...

Haha, det där känner jag igen!! Viggo stormtrivs i badrummet... Där får han dock inte vara längre ;) Efter att jag hittat hårborstar, klockor, leksaker, blöjor, pusselbitar, mössor - you name it, så har jag badrumsdörren stängd ;)