CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

onsdag 10 december 2008

Att våga ta risker.

Vi har två sladdar med USB-kontakt. Den ena sladden går till min kamera. Den andra sladden går till P's bankdosa. Min kamerasladd är några centimeter kortare än P's banksladd. Det är så man ser skillnad på dem. Om man (jag) har en kamera som är proppfull med fina bilder. Bilder som jag gärna skulle ha i min dator. Och om jag bara hittar en USB-sladd, och således inte kan veta om det är den långa eller korta sladden jag hittat. Vågar man då plugga in den i datorn och ansluta kameran? Kameran kanske exploderar. Eller så kanske den inte gör det.

2 kommentarer:

Rebeccas.se sa...

Om det är samma uttag på dem på "andra änden", så att det funkar att koppla in den även om det är fel, så är det ingen fara. Men märk den ena med tex en tejpbit så vet ni ju.

Anonym sa...

Jag märkte nyligen att jag har överfört alla mina bilder med min e-leg sladd..jag fortsätter med det.. det är inte lätt alla gånger..