CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

måndag 1 december 2008

Ge mig en HOL!

Tidigare så tillverkade Ikea en förvaringsbänk vid namn HOL, ni vet den där fyrkantiga, håliga saken. Då tyckte jag att den var riktigt ful. Nu tycker jag att den är riktigt snygg. Sorgligt nog så har Ikea slutat tillverka HOL. Och ja, det är ganska synd. Spanar mig fördärvad på blocket, utan större framgång. Jag skulle kunna ge nästan vad som helst för en ekbetsad HOL i den större modellen. Den skulle göra sig bra i min hall. Snälla, någon?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bänken LUPO från jysk kanske kan vara något?? Kolla hemsidan under småmöbler/diverse..

Anonym sa...

hej.
ja, mina katter äter 30g var/dygn.
de har problem med sina magar,så jag kan inte ha fri tillgång.
30-40g/dygn ligger de flesta bättre fodren på..man ska ju gå på kattens vikt.

Anonym sa...

Den fanns på jysk för inte så länge sen..