CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

tisdag 16 december 2008

Potatiskunskap.

Innan Vilhelm har blivit lite smågrinig och ratat både sin zebraskallra och det erbjudna smörgåsrånet har jag hunnit skala 2 potatisar.

Innan det kalla vattnet i varmvattenkranen har hunnit värmas upp till temperatur pissljummet så har jag hunnit skala 4 potatisar.

Innan Vilhelm har blivit arg på riktigt, samt slängt ner sin bok, sin napp och sin spaghettitång från bordet så har jag hunnit skala 5 potatisar.

När jag hunnit skala 8 potatisar har P, som jag väckte redan innan jag plockade fram potatisarna ur kylen, fortfarande inte kommit upp. Då var det nära att jag drämde en stekpanna i huvudet på honom. Nära.

2 kommentarer:

Krimskrams sa...

Det låter precis som vi har det här emellanåt! Därför blir det oftast pasta här hemma ;-) Kram

Frida sa...

Din blogg är bara FÖR bra Bodil! :D