CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

måndag 22 december 2008

ZzzZz.

Har varit sjukt trött, hela dagen. Som alltid var jag sjukt trött när jag släpade mig upp ur sängen imorse, men i normala fall brukar ju den där tröttheten rinna av en tämligen omgående. Inte idag. Jag har vandrat omkring i ett komaliknande tillstånd hela dagen, det känns ungefär som när man varit förkyld i ett par-tre veckor. Rejält förkyld, med feber och sådant. Man har liksom ingen kraft i kroppen, musklerna känns helt förtvinade och ögonlocken skulle behöva hissas upp ett par centimeter för att man ska se klart. Jäkligt läskig känsla. Snart är det januari. Snart.

Och så, en fråga till signaturen anonym i föregående inlägg. Jag tror inte att jag kommenterat din blogg, vem är du? Du kan ju lämna en liten hint åtminstone, läser/kommenterar ganska många bloggar dagligen.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, känner igen känslan... precis så gör sorgen med kroppen... helt utmattad, orkeslös, viljeslös... outhärdligt!

Nej, får hoppas att du blir frisk snart... du får prova att svälja vitpepparkorn, dricka mycket vatten och äta apelsiner -ja, vad gör man inte för att bli frisk...