CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

tisdag 23 december 2008

Done!

Idag har jag gjort något stort. Jag har sagt upp våran lägenhet. Det är stort. Vi har ju kikat på lägenheter och även hus ganska länge nu, men inte hittat något vi (jag) gillar. Hela tiden har jag sneglat åt ett visst hus, det stora vita stenhuset på Kvarngatan. Igår ringde han. Och, han hade en ledig fyra (!). I det stora vita stenhuset på Kvarngatan!! Som sagt, var där och tittade. Och det är verkligen en tiopoängare. Underbar planlösning, fina golv, ljusa väggar med ett par riktigt läckra fondtapeter. Och öppen spis. Öppen spis! Hur jäkla mys är inte det då?! Just nu är jag sååå glad, om än fortfarande väldigt trött. Men, sååå glad!! I början/mitten av februari flyttar vi. Och då kommer det en bildbomb av hög klass.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad underbart det låter! GRATTIS!! Ser fram emot bilderna!=)

Anonym sa...

Congratulations!! Ser fram emot bildspelet!!

Tills dess, ha en riktigt God Jul!

Anonym sa...

Ååh, stort grattis till er :D Låter som ett riktigt drömboende! Ser nyfiket fram emot bilderna :)

GOD JUL på er också!!!

Jag skaffade mig en PT sa...

Vad roligt, grattis!

Anonym sa...

Åh, fler som ska flytta i februari alltså :-) Roligt!