CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

onsdag 10 december 2008

Pappagris.

Vilhelm är en pappagris av rang. Jag har varit ensam med Vilhelm ikväll, hela kvällen. Kring 19-tiden börjar han gnälla, gnöla och gäspa stort. Välling, pyamas och nattinatti alltså. 19.15 sätter jag mig i soffan med Vilhelm. Knappa två timmar senare har Vilhelm fortfarande inte somnat. P kommer hem. Sätter sig med Vilhelm i soffan. Det tar två minuter. Det tar max två minuter. Sedan sover skrutt som en stock. Som sagt, pappagris.

2 kommentarer:

Frida sa...

Äh, det var du som gjorde "förjobbet", det är jag övertygad om ;)

Krimskrams sa...

Hihi! Det kanske bara var så att du gjorde allt förarbete och tröttade ut lillen. Det brukar jag intala mig själv när vi har liknande situationer här hemma.

Jag syr gärna nåt fint till Vilhelm lagom till ettårsdagen! Jag kommer säkert ha blivit mycket duktigare då också för jag har fått en sykurs i födelsedagspresent :-D

Kram