CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

lördag 6 december 2008

Snälla tomten.

Som bekant så infaller ju julafton om knappa tre veckor (tre veckor, holy crap). Av tomten önskar jag mig två saker.

En stycken blender ur OBH Nordica's Chilli-serie. Jag har faktiskt en blender som jag inte använder. Men den är grön, och inte på långa vägar lika het som rödingen.

Och en stycken Henrik Strömberg ur Scotts. Oh, han är vacker som en dag. Här hade jag kunnat skriva att jag faktiskt redan har en pôjk, som jag inte använder. Men att han är brunhårig, och inte på långa vägar lika het som Dansbandshingsten himself. Observera att jag inte skrev det.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Honom skulle jag med gärna vilja ha....han är ju singel nu enlgit tidningarn =)

Anonym sa...

kikar tillbaka :-)
Javisst e mian barn underbara! Samma mamma å samma pappa! Kan man inte tro, men så e de! Farfar kommer från Gambia, därav de fina färgerna på den stora å de lockiga håret på den lilla!

Du den dära Henrik Strömberg e han så snygg? Jag har ju helt missat DANSBAND-tjofräsen, men jag vet inte om jag e ledsen för de? hmmm... får kankse kolla nästa gång, bara för att! :-) Fridens liljor!

Anonym sa...

Ja. Men det är bara jag som tycker det är kul. =p Theo bryr sej inte.

Anonym sa...

Ja, tänk vad olika ekonomi man kan ha!
Och tack!

Anonym sa...

Den röda är riktigt snygg! Är också sugen på en sån ^^

Och ja, visst är det jobbigt att vakna sent och bara känna hur mycket av dagen som har försvunnit :P Men idag blev det inte så för en gång skull ;)

Anonym sa...

Kom hit till stan och känn lite ;-) Sen kan du fika med mig :)

Anonym sa...

Jag vill bara berätta att jag har en sån därna blender. En röööd. Och ja. Det blir godare smoothies i den. På allvar.