CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

tisdag 28 oktober 2008

Dagen idag.

Sjukt tidig morgon idag också. 04.40. Efter mycket bråk, gnäll och gråt så lyckades jag få Vilhelm att somna om, så en timmes ytterligare sömn (06.00-07.00) lyckades jag få. Tack. Känner mig dock som en mopp fortfarande. Jag behöver sova!! Ser fram emot april, då vi får dra fram klockan en timme igen.

Resten av dagen har ägnats åt städning och besök av svägerska nummer ett och svägerska nummer två. De hade med sig bullar och en gris. Trevligt.

Har även lyckats bränna en knapp tusing på mat, det suger, men vad gör man inte för att överleva? Jag har nämligen fått lön idag. Min första lön sedan februari. Den satt fint kan jag lova! Ska betala räkningar nu, och se pengarna trilla ut från mitt konto... Igen.

0 kommentarer: