CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

onsdag 22 oktober 2008

Ljuvliga natt.

Kvällens ansträngningar gav resultat. Tro det eller ej, men först klockan 04.00 tyckte Vilhelm att det var dags att joina oss i dubbelsängen! Rekord! Att han dessutom var utan mat (nej, jag svälter honom inte, han ville faktiskt inte ha) hela natten, det trodde jag inte var möjligt! Känner mig faktiskt ganska utvilad idag måste jag säga. Tänk om även jag kunde gå och lägga mig i tid? Då skulle lyckan vara gjord. Jäklar, vad energi jag skulle haft isåfall. Jag kanske också behöver någon som buffar mig i rumpan och stryker mig över ryggen?

Idag. Sol, sol, strålande sol. Höstsol är nog bland det härligaste som finns! Jag gillar hösten, faktiskt. Tända ljus, varm o'boy, alla trevliga tv-serier, skumbad, höstlöv... Blir förhoppningsvis en promenix med F och N idag, mysigt! Jag ska göra mitt bästa för att komma ihåg kameran.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är underbart med höstsolen. Det är underbart när det är lite ruggigt kallt och solen värmer kinderna. Mysigt. /Petra

Joa sa...

Vad skönt att få sova =) Väntar på att min 9 månaders ska sluta ligga och snutta varenda eviga natt... måste nog åka bort ett par dagar och låta honom vara med sin pappa...det kanske hjälper!

Sarah sa...

Hej! Tack desamma.

http://susnet.se/tjanster/
Där kan du fixa besöksräknare.

Anonym sa...

Vad skönt med bra natt!