CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

söndag 26 oktober 2008

Snark!

Som en väckarklocka, "babababa", klockan 06.30. Prick. Varje morgon. Som en väckarklocka som inte går att ställa om. Urmakare nästa? Jag och "babababa" kliver upp. Jag, som en zombie. Han, som en duracellkanin. Dra, dra, slita, slita, skynda, skynda, dra, dra, bita, bita. Han är helt jäkla otrolig. Hamnar framför datorn och inser att det är vintertid. Jag har inte gått upp 06.30 på en söndag. Jag har gått upp 05.30 på en söndag. Det borde fasen vara straffbart.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen till våran värld! ;-)
I morgon blir det väl 04:30 här...

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Samma tidiga uppstigande här som där ser jag..! Jissar att detta blir en låååång dag!

Anonym sa...

Haha! Ja det är straffbart, jag ska avtjäna mitt straff ikväll hehe..

Ingela la la sa...

Vi är visst flera som varit uppe tidigt, nua är jag helt slut och färdig att snarka...

Ha en bra kväll!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Svar: Hmm..ja var får man tag på tomtekläder? Bör ju finnas lite överallt kan man ju tycka. Har själv inte letat i år eftersom vi inte kommer att vara hemma under hela juletiden..åker till solen o värmen ist :)

Frida sa...

Hahaha, det skulle lika gärna kunnat varit jag som skrivit det där! Låter precis som mornarna hemma hos oss... Och i söndags dessutom. Hata vintertid!