CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

onsdag 29 oktober 2008

Modigt!

B goes crazy. Jag har sökt ett jobb idag. Och till och med skrivit ett seriöst CV, och ett seriöst brev. Och inte bara ett sånt där hafsigt brev som jag brukar slänga iväg. Håll en tumme eller två för mig. Vill hemskt gärna ha det jobbet, tror att det skulle passa mig perfekt. Förhoppningsvis tycker arbetsgivaren det också. Kommer att gå som på nålar tills jag får någon form av besked, gissar att det är massa folk som sökt tjänsten, men man kan väl åtminstone få hoppas och drömma?

4 kommentarer:

Anonym sa...

svar: kakmonstret som är så sött ;D

Jag skaffade mig en PT sa...

Håller en tumme åt dig!

Anonym sa...

Ha ha ha jaaa,d blir lite som att man längtar efter d tillslut.
Men jag ska försöka sluta nu,inte kul o känna sig tjock.

Håller tumamrna för jobbet!

Anonym sa...

Jag håller båda tummarna! :)