CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

tisdag 21 oktober 2008

Mockasiner, för bövelen!


Vilhelm har ganska nyligen börjat ställa sig upp mot saker och ting. Ungefär lika ofta som han ställer sig upp, så drösar han i golvet igen. Ganska ofta ser det riktigt våldsamt ut, och lika ofta får jag hjärtat i halsgropen. Hans vita sockor med pluttar på hjälper inte så mycket, eller om jag ska vara ärlig, inte ett dugg. Så i helgen införskaffades hans första mockasiner. Ett par blåa, fina, med bilar på.

Vilhelm sover sin första tupplur för dagen, tillsammans med P, iförd sina blåa mockasiner med bilar på. Och givetvis hamnar jag på Lindex hemsida. Och givetvis hittar jag ett par alldeles bedårande mockasiner! Med katter på! Jag måste ha dem. Måste.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Precis...det tar jag då.

Vilka söta mockkasiner=) Strumpor med pluppar på funkar inte så ra här iheller kan jag säga. Men mockisar är bra.

Ha en bra dag.

Anonym sa...

Hej!! tack! Det gick faktiskt hyfsat idag, skriver ett inlägg snart! Dem mockisarna är så söta, jag såg dem när jag va på Lindex förra veckan..;) Älskar Bamse..

Frida sa...

Viggo har också mockasiner, kanon!! Speciellt som han är lite extra frusen om fötterna också :)

Har också kikat på dom med katten Jansson, men köpte ett par camo-färgade från Nowali igår... Stod stl 18/19, öppnar förpackningen och det är stl 24/25... Nåja, dom kan väl Viggo ha när han är 5 år då ;)

Det är helt okej med länken till min blogg! :)

Anonym sa...

Åhh vilka söta mockasiner! :D

Anonym sa...

Ah tack så mkt för svaren :-) Jo det känns lite ohållbart men asså jag avskyr kött. Vad kan man äta ist? jag kan äta sushi haha det är ju fisk... Hur mår du? hur har din dag varit? kram

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Supersöta mockisar! Är oxå av den uppfattningen att sk halksockor inte hjälper så mkt..inte dem jag har till min minsting iaf..