CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

onsdag 19 november 2008

B goes tant.

Ja, som jag nämnde för någon dag sedan så är jag i inledelsefasen till vad jag tror är en mer eller mindre allvarlig ålderkris. Kilade ner till ICA (as always) för att hämta ett stort paket från H&M för ett par timmar sedan och upptäckte att det var hysteriskt halkigt ute. Mina nyinköpta stövlar gav inget fotfäste alls, så jag kasade till affären likt en gammal dam. Det var bara rullatorn som fattades, men en sådan ska jag nog kunna få tag på. Något annat jag skulle vilja få tag på är ett par broddar. Och då menar jag inga små fjösbroddar liknande dessa , jag vill ha riktiga broddar. Något i stil med de här kanske vore något?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, akta lårbenshalsen! Ungar i gips känns det just nu som om jag har fullt tillräckligt av!
//A

Frida sa...

Haha, det där känner jag igen! När jag skulle ta mig till tågstationen idag med barnvagn & rullväska så vågade jag inte ens lyfta fötterna från marken. Så jag gled fram där, likt en konståkare (vill jag gärna tro åtminstone ;)