CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

torsdag 13 november 2008

Men kära nån.

Nog för att jag sedan länge insett att familjeliv består av allehanda underliga varelser så kan jag inte låta bli att chockas rejält med jämna mellanrum. Alltså, vad finns det för människor egentligen? Hur tänker de? Tänker de överhuvudtaget? I en tråd som jag fastnade framför nu ikväll ställer trådstartaren frågan; "Vilka för- och nackdelar finns det, och är det moraliskt riktigt att faktiskt skaffa ett blandrasbarn?" Alltså, allvarligt talat. Jag tror jag ska gräva ner mig i en liten grop, och kika fram när världen blivit normal.

9 kommentarer:

Maria Falegård sa...

Moraliskt? Gräv en stor grop så gör jag dig sällskap. :-)

Man kan fråga sig om det är moraliskt riktigt att svara på den där tråden däremot.

Maria Falegård sa...

Hej igen! Klickade runt, runt här en stund. Du skriver jättebra, hit kommer jag gärna tillbaka fler gånger! :-)

Nadja sa...

Såg tråd starten men tyckte inte ens det var värt att gå in på den :-D
Haha...

Angående din kommentar i min blogg, hehe nu har jag koll på vart pengarna tar vägen, iaf på pappret, rinner iväg gör de likförbannat :-(

Äjj-Käjj sa...

Det är samma sorts typer som orgasmröker utanför Lidl!

Anonym sa...

Ett tips om man har en dödlig längtan efter psyket: lusläs familjeliv!

Anonym sa...

Haha, läste också den tråden, och jag tror som nån i tråden, att det är nån provocerande typ från flashback.

fast tyvärr och hemskt nog så finns det ju folk som tycker så på riktigt. ):

Jenny sa...

Tack tack :) Det lär behövas ;)

Anonym sa...

Ärligt?? Länka mig den tråden så.....

Maalin sa...

Vi kan gräva en grop ihop, ibland undrar man vart folk har fått sina tankar och ideér ifrån.