CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

torsdag 6 november 2008

Uttråkad som få.

Klockan är alldeles för lite, och jag är vaken. Inte nog med det, jag är inte direkt nyvaken. Jag har alltid hört att bebisar sover mycket? Det verkar min bebis ha missat. Han är vaken mycket. Väldigt mycket. Väldigt tidigt.

Och som sagt, jag är uttråkad. P är i Mariestad (fråga inte), telefonsladden är mer eller mindre av vilket innebär att internet glappar, telefonen fungerar inte och inte heller tv'n. Aldrig mer bredbandstv, jag säger bara det. Är det nu det är meningen att man ska skaffa ett liv utanför nätet? Eller åtminstone diska? Det känns, om jag ska vara helt ärlig, som en hint om det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mariestad av alla ställen?! *ska inte fråga mer*

Jo de sover mycket men när de är nyfödda.. nu lever de rövare dygnet runt *s*

Muppen, Smurfen och Fraggelns mamma sa...

Har oxå en här som har missat det där med att bebisar sover mycket... Men han sover iaf OFTAST till 7.30 fats då har han varit vaken 4 ggr på natten...