CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

fredag 21 november 2008

Dagisplats.

Jag har ringt om dagisplats (till Vilhelm alltså) idag. Två gånger till och med. Upptaget båda gångerna, vilket nästan kändes som en lättnad. Det är verkligen helt sjukt, min lilla bebis ska börja på dagis om typ ett halvår! Och det känns inte bra. Han kan ju inte gå, inte prata, inte äta själv (bara smörgås med mjukost). Som sagt, han är ju en bebis. Min lilla bebis. Nej, nu måste jag ringa igen. Djupt andetag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh jag känner igen det där :-(

Muppen, Smurfen och Fraggelns mamma sa...

Kommer att gå så bra så! Muppen börjar 9 mars.

Anonym sa...

Jag kände samma sak, men när lille E väl började hos dagmamma så kändes det bättre eftersom han verkligen ÄLSKAR det!

Anonym sa...

Jag vet vad du menar... jag har sååån ångest för allt det där.. usch.. hur gammal är din lilla?