CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

onsdag 12 november 2008

Dagens bedrift.

Jag, superdupermörkrädda lilla jag, gick ner i tvättstugan. I källaren. Själv. När det var mörkt ute. Jädrar, vad läskigt det var. Mörkt, mörkt, mörkt. Trots att vi bor centralt, mitt i schtaaan (ana min ironi) så finns det ruskigt dåligt med belysning på våran bakgård. Kort sagt, jag var livrädd. Helt skakis när jag kom upp till lägenheten igen. Men, jag klarade det! Och det är fasen inte dåligt, ack, vad stolt jag är över mig själv!

7 kommentarer:

Anonym sa...

var du ironisk?

Anonym sa...

Var ju därför jag frågade smartskalle!!
Är inte alla som kör med ironi och som kan skriva sånt där seriöst. Tänk lite. Snälla. Du kan ju säga vad du menar direkt istället!! Raka rör!!

Anonym sa...

sv: Visst är det jobbigt att lägga ut traderagrejerna... men skönt när det är gjort :)
Nej det är inte jag som tagit den. men den är otroligt vacker.

Anonym sa...

Jag skyller på PMS.. =]
Nämen jak er en micket arg quinna!!
Ha en bra kväll du med.

Anonym sa...

starkt jobbigt.... ajg tycker med det är läskigt och gå nere i vår källare....fast man kräver husnycke för komma ner där....

Anonym sa...

Uh det är inget skoj med mörker så.
Men bra jobbat! :-)
Kram

Muppen, Smurfen och Fraggelns mamma sa...

Bra jobbat gumman!!!