CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

söndag 16 november 2008

Bang? Nej, inte riktigt.

Jag har städat idag. En gång till, det är ju så härligt att skriva den meningen, jag har städat idag. Eller okej, jag har diskat och torkat av bänkar/spis. Jag har dessutom gått emot mina principer totalt och införskaffat en spray av märket Cillit Bang. Du vet, "Bang!! Och smutsen är väck!". Kanske lite väl optimistiskt det där, snarare "Pfffjutt, och det är åtminstone halvrent.". Jaja, man ska inte hoppas för mycket. Konservativa jag skiter återigen i mirakelmedel, mer grönsåpa åt folket! Nu ska jag fortsätta att städa, gissningsvis...

1 kommentarer:

mirkajohanna sa...

Tack för att du kommenterade min design. Jag som var så osäker på hur den egentligen var börjar bli lite mer säker när jag fått andras omdömen. Börjar faktiskt vänja mig med förändringen! Hoppas att du haft en bra helg!