CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

fredag 7 november 2008

Oh, nu, igen!

Idol! Jag vägrar växa upp och överge denna kommersiella skit. Jag är fast. Lika fast som tungan på en frostig lyktstolpe. Rocktema, ja, jag säger då det. Robin E, jag är kär! Han är underbar! Smör-Kevin från Malta tycker jag inte om alls, men jag måste medge att killen har grym utstrålning. Och lilla söta Johan, ojojoj, det är nästan så att moderskänslorna dyker upp... Nästan.

Från det ena till det andra, tror ni att Blossas blåbärsglögg a'la 08 fanns kvar i Sunne?! Nä. Det gjorde den inte.

2 kommentarer:

Frida sa...

Hahaha!!! Ja, Idol-Johan, han ser ut som en liten 10-åring så jag förstår det där med moderskänslor ;)

Anonym sa...

Jag växer inte heller upp då det gäller Idol:-) Så skoj att sitta & bedömma alla & Robin E är ju grym på att sjunga..Förstår inte alls hur han kunde hänga lös igår..

Ha en skön kväll..