CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

söndag 9 november 2008

Bortgjord.

Jag är fruktansvärt bra på att göra bort mig. Speciellt när jag är lite rund under fötterna, men tro det eller ej, det inträffar även på platta fötter. Som igår. På jobbet kommer det med jämna mellanrum kontrollanter som försöker köpa alkohol/tobak/spel för att se hur pass hårda vi är med leg.kontrollen. De kommer med ungefär en månads mellanrum, och borde således dyka upp nu i dagarna.

Okej, kom till saken. Igår krävde jag legitimation av en kille som inte såg ut att vara en dag äldre än 22. Det var han. Sisådär 3000 dagar äldre än 22. Född: 1978. Ojoj, det var pinsamt kan jag säga. Både en, två och tre pikar har jag fått mottaga för det. Men, jag bjuder på den!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha hoppsan! :P

Anonym sa...

Oj.
Blev han inte glad då?
Jag menar, 30 år och ser så ung ut :)

Anonym sa...

Det där har jag också varit med om.. han var även han över 30.. lite små jobbigt..

Little Miss Splendid sa...

Hans eventuella ålderskris lär ju ha varit som bortblåst :)

Anonym sa...

Hum på maxi eller något, vet att den är billigast där :)