CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

torsdag 15 januari 2009

En stor Daim, tack.

Har kört GI lite mer eller mindre seriöst i några dagar nu (om man bortser från gårdagens snedsteg, choklad). Och nu börjar det helt seriöst bli farligt. Jag drömmer om saker man inte får äta. Pasta med massa kletig pesto på. Riktigt, riktigt kladdig kladdkaka. Och latte, med mintchokladsmak! Ååååh. Jag skulle kunna döda för en stor bit kladdkaka med spraygrädde på. Det är nog tur, tur, att jag är ensam hemma. Ni som är rädda om ert liv, håll er borta till och med söndag eftermiddag! Då kanske mitt sötsug har gett med sig. Kanske.

6 kommentarer:

Anonym sa...

tack så mycket. ja vet, den är riktigt snygg :) vi har den som fondtapet i blivande barnrummet!

Mad About sa...

det är bara att bita ihop, värsta dagarna är helt överj*vliga.
Köp dig 80% choklad o vräk i dig n'r suget är som värst (-s- det går liksom inte med den kakaohalten ;-) )

Päivi sa...

Åt ju själv GI innan grav. i våras och just det där godissuget var ju svårast.

Chokladmousse på mörk choklad är kalas då :)

Anonym sa...

Been there done that :S "förbud" funkar inte för mig heller. Har nu insett att godis voll jag inte avstå. Tränar mer istället och begränar mig till 1-2 dagar i veckan med godiset :)

LYCKA TILL!

Anonym sa...

Jag är ledsen. Jag är verkligen, verkligen uppriktigt ledsen.
Men vi ska äta kladdkaka idag. Kladdkaka med fruktcoctail och grädde.
En kladdkaka a´la nyårsafton..

Förlåt..

Frida sa...

Jag lider med dig!!
Jag går ju på Nutrilett och jag drömmer om att bara få äta NÅT, bara det är fast föda... Men vill man vara fin så ska man tydligen lida pin, har jag hört ;)