CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

fredag 30 januari 2009

Jaha, och sedan då?

När vi ändå är inne på ämnet Facebook. Och Facebook-grupper. Det verkar finnas grupper för allting på Facebook. Ett exempel är gruppen "Jag älskar ÖL". Okej, det finns personer som älskar öl även om jag inte tillhör den skaran. Men jag förstår inte vitsen? Man vill visa att man tycker om öl. Har gruppen något mer syfte? Går in och läser gruppens gästbok. "Jag älskar öl!", "Öl är gott", "Tacka gud för all öl!". Jaha, och sedan då? Jag behöver ett syfte för att förstå. Och ja, jag vet att jag är naturvetare ända in i benmärgen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha det är så onödigt!

Anonym sa...

Hehe, ja det är så sant som det är sagt. Mycket onödiga grupper.

Anonym sa...

Hm... ja, det finns ju grupper för alla hjärnor ;.)

Men min hjärna hade inte deltagit i den gruppen;.)