CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

söndag 4 januari 2009

Ska bara.

Jag borde egentligen förflytta mig till köket och ta tag i disk, dammsugning och bakning (återkommer om sista punkten). Men nej. Jag har så svårt att få något gjort, det vill sig inte helt enkelt... Precis som Alfons. Jag ska bara. Ska bara göra det, det och det. Och sedan är den där lediga stunden då jag kunnat göra massa nytta förbi. Ska bara-syndromet har nyss resulterat i massa bortkastade pengar på H&M. Det är farligt det där.

2 kommentarer:

habibty sa...

Haha! Tack... eller nå´t. :-D
Jag är också sådär. Jag fastnar ofta framför datorn. Slösar bort en massa dyrbar tid på att titta på något som jag inte har någon nytta av. Jag kunde ha diskat och städat lägenheten sju gånger om under denna tid.
Men jag tror att man vilar samtidigt då.
Se där, något att skylla på. :-)

Tove Kungsholmen sa...

Ska bara är superfarligt. Är också drabbad av det...

Tack för tips om elementen men de är redan luftade. Ngt annat som är fel tyvärr!