CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

lördag 31 januari 2009

Jag är inte klok.

Klockan är inte ens halv fem, och jag är uppe. Frivilligt. Jag är inte klok. Ska till Örebro, på kattutställning. Ska inte ens ha med mina egna missar, men ändå är jag uppe så här, alldeles förbjudet, tidigt. Tror jag drabbades av akut resefeber igårkväll, klockan 21.30 hoppade jag i säng. Klockan 00.56 tittade jag på klockan sista gången. 03.00 var jag uppe och hämtade Vilhelm, och sedan var det ju helt lönlöst att somna om. Två timmars nattsömn, det känns som att det här kan komma att bli en lång dag.

Ville egentligen bara tala om det. Nu ska jag packa in mig, kameran, ett antal nutrilettbars samt mina sömntunga ögonlock i bilen. P ska köra mig. Vid sådana här tillfällen är det faktiskt en förmån att inte ha körkort.

0 kommentarer: