CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

lördag 24 januari 2009

Synvillor.

Imorse hände en ganska konstig sak. Jag och Vilhelm halvlåg i duschen, han peelade sin badanka med min peelinghandske medan jag febrilt försökta vakna till. Helt plötsligt kom en rosa liten hamster släntrande in i duschkabinen. Rosa, med två små svarta, plirande ögon. Jag hann både undra hur den kommit dit, om hamstrar inte ogillade vatten (för det trodde jag att de gjorde), samt fundera på om jag hade något i skafferiet som skulle falla en rosa liten hamster i smaken. Sedan insåg jag hur fullkomligt ologiskt det är med rosa hamstrar i duschen klockan sju en vanlig lördagsmorgon. Trötthetshallucinationer är ett ord som borde finnas i varje mammas ordbok.

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAAAAAAAA HA HA HA HA!!!!
Rosa hamstrar? Den var riktigt bra den =D

Ja en blåval kan ingen mäta sig med. Men tänk även på attdet sprutar 200L vid "utsöndring"..inte undra på att havet smakar salt....

Anonym sa...

Hihi :) Vad fint det hade varit om de verkligen fanns!

S as in Supermom sa...

*asg* Sånt där har jag oxå varit med om ett otal ggr!
Fin blogg du har!