CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

torsdag 1 januari 2009

Ett nytt år...

2009. Det kändes fel att skriva. Och det ser konstigt ut också. Vanesak, I guess. Nyårsafton var väl sådär. Jag somnade kring 23-tiden, vaknade när P ramlade in strax efter 02. Och nu, nu är jag pigg som en lärka. Inte riktigt, men nästan.

Idag ska jag;

  • Jobba
  • Pussa bakfull pojkvän
  • Klappa katter
  • Fila naglar
  • Jobba mera
  • Vältra mig i lycka över att få gå hem redan klockan 14
  • Snosa liten bebis som sovit över hos farmor
  • Höll på att glömma, inhalera nässpray i stora mängder
Min dag. Och oj, vad jag ser fram emot den! Det nya årets första dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en riktigt underbar dag! Och O'Boy i vinglas var en bra idé! Passande start på dagen ;)
Kramis

Anonym sa...

Möjligt men jag har ätit skinka typ dagen innan julafton och på julafton och idag så jag har inte hunnit äta mig less än :D Hoppas du får en bra start på 2009.