CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

torsdag 22 januari 2009

Sweet jesus.

Surfar runt på familjeliv i jakt på lite underhållning. Och ja, det blir man överöst av! Jag funderar på att starta upp en liten tävling om familjelivs mesta WT-medlem. Jag har en stark kandidat som jag tror kan ta hem det. Vad säger vi om syskonparet Cewin och Lijam? Namnförslagen nedanför var, tro det eller ej, än värre. Det är det som är så bra med namn. Man stavar som man vill och uttalar som man vill. Vilhelms syskon ska heta Lluuegoyserzzaj. Det uttalas Lykke om ni undrar.

5 kommentarer:

Fröken Boktoka sa...

Meeeen.....om du startar en sådan tävling kommer du att bli fullkomligen översvämmad med tävlanden ju. FL är ju nerlusat med dem!!!!

Anonym sa...

hela FL är wt :P

Anonym sa...

Ja jag får helt enkelt satsa på en Qurizther :-D

Jag skaffade mig en PT sa...

Jag har en liten FL-paus just nu. Jag orkar inte med all misär folk lever i...

Jag håller med om att Pelle är otacksam för all kvalitetstid han får nattetid ;-)

Jag skaffade mig en PT sa...

Apropå WT... Ellies dagiskompisar heter Heaven, Chanelle, Lee, Liam. Dessutom finns det åtminstone två Kevin på dagiset.

Måste flytta.